Vitajte Neregistrovaný užívateľ na stránkach GastroSlovník.sk Dvojica #4
 
Dnes je Pondelok, 11 Dec. 2017 · Dvojica #4

Ako motivovať čašníkov respektíve celý tím v reštaurácii?

13. Aug. 2015 pridal  Robo , Počet videní: 1552x

Ahojte, máte neaké rady ako motivovať čašníkov v reštaurácii? Ako manažer som si nikdy nemyslel že to môže byť až tak ťažké vytvoriť tím ktorý by pracoval ako keby to bola ich vlastná reštaurácia, bol milý k hosťom ktorý nenechávajú sprepitné ale robia dobrú tržbu a pod. Dakujem za vaše tipy! S pozdravom Robo

Komentáre (6)
  • avatar

    Zopar dobrých rád od našich Amerických kolegov smile

    http://smallbusiness.chron.com/top-ten-ways-keep-restaurant-employees-motivated-24325.html

    13. Aug. 2015 - 19:56 pridal Yuro
  • avatar

    Sútaze ako napriklad ktory casnik preda viac dennych specialov si moze jeden zjest na veceru. Kuchar sa v speciali zbavi veci ktore treba predat a myslim ze zo strany casnikov je dobre jedlo na veceru dost silna motivacia ...

    14. Aug. 2015 - 14:59 pridal Martin Kovalik
  • avatar

    Súťaže sú dobrým motivátorom, napríklad kto predá najviac koktejlov alebo vín za mesiac získa lístok na koncert alebo peknú fľašu vína smile

    20. Aug. 2015 - 11:34 pridal Maja
  • Žena

    Alebo dať čašníkom malé motivačné percento alebo dve z tržby ... peniaze v dnešnej dobe sú tým najlepším motivátorom!

    12. Máj 2016 - 20:56 pridal JanaR.
  • Žena

    Vieme, ze gastronomia je velmi specifické odvetvie kde je predovsetkym dolezite pracovat ako tim. Manazeri nemaju lahku ulohu vytvorit take prostredie kde bude spokojny host i casnik sucasne. Myslim si, ze ono to vzdy zacina od vedenia ( manazmentu). Ked ukazete, ze si vazite ich pracu a naozaj Vam záleží na tom, aby bolí v zamestnani spokojni, ti spravni v time to poznaju a skutocne Vam to svojou pracou vratia. Ten spravny pristup a atmosferu je citit uz pri vstupe do prevadzky. Takze manazeri, namotivujte sami seba a ono sa to bude odrazat v celom vasom time. smile

    23. Okt. 2016 - 13:59 pridal Linda V
  • avatar

    Velmi zalezi uz na nabore pracovnikov, uz vtedy sa da rozpoznat ktori z nich tuzia po pracovnych uspechoch a ktori len po peniazoch. Tych co tuzia len po peniazoch tazko inak motivujete ako zvysovanim platu. A s tou druhou skupinou sa da pracovat, skolenia, kurzy dat im pocitit ze su pre vas dolezity a pocitate s nimi v buducnosti a dat im moznost profesne rast ...

    25. Aug. 2017 - 16:50 pridal Jazuuu
Prihláste sa a pridajte komentár.